poniedziałek, 4 marca 2013

zaproszenia komunijne dla chłopca

5 komentarzy:

Unknown pisze...

pierwszy komentarz "wielki blekit" nalezy do mnie Twojej wiernej fanki zatem pisze cudowna praca w wielu egzemplarzach subtelna i wyjatkowa jak okoliczność na jaka powstały :)cudne

el pisze...

te zaproszenia są nieśmiertelne, piękne !

agnieszka pisze...

dziękuję :) bardzo je lubię, to pierwsze zaproszenia jakie wymyśliłam, fakt dawno dawno temu :)

Riet pisze...

This is so wonderful cards.

Hugs Riet.xx

AgA pisze...

Są fantastyczne! Tak mi się podobają, że w końcu i dla córci mojej zrobiłam, korzystając z Twojego pomysłu, liftując go? czy jak to się nazywa :) W każdym razie te Twoje są wspaniałe!!!!
W mojej wersji są takie:
http://pomieszanie-z-poplataniem.blogspot.com/2013/03/zaproszenia-na-komunie.html