sobota, 14 sierpnia 2010

szybko i efektownie

do wykonania kwiatka potrzebujemy: ok. pół metra taśmy z ozdobną lamówką, igłę z nitką oraz coś co wypełni środek (ozdobny guzik, perełka, ćwiek...)

składamy taśmę prawie w połowie ;)tak aby dobrze widoczne były obie lamówki i fastrygujemy u dołu taśmy.

wiążemy oba końce a nadmiar nici odcinamy

w powstały otwór montujemy coś co udekoruje środek albo ułatwi zamontowanie kwiatka np. na scrapie, kartce ... świetnie sprawdzają się ćwieki

można dodatkowo ozdobić środek przy pomocy mikrokulek.
kilka kropli glossy accents, posypujemy mikrokulkami i gotowe. Trzeba tylko poczekać całość wyschnie :)

moje kwiatki udekorowały wczorajsze kopertówki :)
pozdrawiam :*

42 komentarze:

Anonimowy pisze...

dziękuję ślicznie za kurs

oswojone hobby pisze...

dziękuję za kurs, ależ to piękne i jakie proste do wykonania.

vvia pisze...

kwiaty faktycznie ujmująco piękne, tylko ja osobiście zastanawiam się gdzie nabyć taśmę z kwiatuszkami, z serduszkami widziałam pełno...

agnieszka pisze...

a przeciez moze być z serduszkami... nie musi być taka sama :)

Unknown pisze...

Piękny i niezwykle efektowny:) Dziękuję za kursik!:)

Enthia pisze...

Piękne to :). I dziękuję za kursik. :)

jolagg pisze...

Dziękuję za kursik... super efektowny kwiatuszek!

Magda Bolinska pisze...

dzieki za kurs ! na pewno sprobuje, bo takie kwiatki sa rewelacyjne !
:**

Daisy Vilela pisze...

Seua trabalhoa sempre maravilhosos e inspiradores. E esta flor é tudo de bom!!! Adorei!

Beijos,

Renata pisze...

Super pomysł. pozdrawiam

Edzia pisze...

ale fajny pomysł:)dzieki:)

Kasia G. pisze...

świetny kursik a kwiatki przeurocze :)

Anonimowy pisze...

świetne kwiatki, dziękuję
jaśminowasia

Natalya pisze...

Шикарные цветочки и делать не сложно. Микробисер эффектно смотрится!

Zuza pisze...

jakie urocze cudaki :)

shiraja pisze...

dziękuję kochana za kursik. Kwiatole przeurocze :)

M@miogée pisze...

Coucou !
C'est GENIAL
MERCI beaucoup
bonne soirée
bizz

Rosejam pisze...

Спасибо большое!!!
а я то думала где вы такие красивые цветочки покупаете...

Karina pisze...

Bardzo ladny kwiatuszek. Ale ja niestety mam dwie lewe rece do robienia takich cudow.

OsicaPottery pisze...

Agnieszko przepiękne są te twoje kwiatki, dziękuję że dzielisz się pomysłem na ich wykonanie. Może kiedyś wypróbuję ...
Pozdrawiam

Pastila pisze...

Thank you for the tutorial! Pretty flowers!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

I ja jestem Ci wdzięczna za podzielenie się tym superowym pomysłem.

lilavati pisze...

fajny kursik, takie kwiatki już robiłam, ale nie wpadłam na pomysł złożenia szerokiej wstążki :)
dzięki za podpowiedź :)

*ЧеРеПаШкА* pisze...

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Super! Thank you!

WILMA pisze...

Thank you very much!! You're the best! Super! You made me very happy! Now, i can try it.
Love
Wilma

noa-lia pisze...

Świetny pomysł..:-)

Beth Norman pisze...

Thank you so much for this awesome tutorial. I'm definately going to try this out. So, so beautiful.

noomiy pisze...

śliczny i z pewnością tańszy od gotowego :) Wypróbuję sb :)

Alicja pisze...

Bardzo efektowne! Dzięki za tutorial, śliczne

Unknown pisze...

Świetny kursik ;o) Dzięki.
A u mnie zabawa ;o)

Wiśnia pisze...

piękne!!!gdzie można kupić taką tasiemke?

F-Rose pisze...

sublime

Fioletowe poddasze pisze...

Podziwiam Twoja pomysłowość :)
Prace masz piękne, lubie do Ciebie zaglądać :)

Kamila pisze...

bardzo fajne - ja robiłam takie z koronki bawełnianej :) ale te tiulowe takie delikatne, zwiewne :)

agnieszka pisze...

Kamilcia, dawno, dawno temu ( w podstawowej szkole) robiłam sobie takie kwiatki z wstażek,mocowałam na gumkach do własów ;)

Bo pisze...

kwiatki wyszly rewelacyjnie
dzieki ze sie popdzielilas wiedza

dziurka pisze...

nie wiem jak tu trafiłam ale jestem zachwycona!
przepiekne rzeczy robisz, nie mogę oczu oderwać. a do tego jakie ilości!!

Humorzasta pisze...

Nie wiem czy mi wolno , ale ta wstążka tylko z błękitnymi kwiatuszkami dostępna jest na www.magdowo.pl

Sueli Pinheiro pisze...

Que coisa mais linda! Parabéns! Fantástico!

chtikat pisze...

Merci beaucoup pour ce tuto ! Tes fleurs sont magnifiques !

Анна pisze...

Чудесно!

SOPHIE pisze...

Bonjour
je m'appelle Sophie et j'habite dans le pas de calais en france je trouve le tulle très jolie et je voulais savoir ou je peux en trouver ???? car je dois préparer le bapteme de ma puce

cordialement Sophie Carpreau