niedziela, 22 stycznia 2012

kwiaty, kwiaty .... kurs

Efektowne kwiaty na których wykonanie wystarcza 3 minuty :) Powstały z papierów ILS i od UHKa
Ponizej prosty sposób na efektowne kwiaty z wykrojników :)
wycięte motywy spryskujemy woda, czekamy aż papier przyjmie wodę
... delikatnie teraz delikatnie zgniatamy papier w palcach tak aby go nie porwać /jest bardzo miękki i łatwo daje się formować/

rozwijamy delikatnie i pozostawiamy do wysuszenia /to wersja dla cierpliwych :) Ja suszę suszarką z dyfuzorem
Po wysuszeniu zwijam luźno, zaczynajaz skręcanie od najdalej położonego końca wycinanki

Tak zwinięty kwiatek przyklejamy za pomocą dość sporej ilości kleju, chwilę należy odczekać
tak przygotowane kwiaty mogą być doskonałym dodatkiem do kartek, scrapów :) Ja zrobiłam z ich udziałem pudełka na drobne upominki . pozdrawiam wytrwałych, którzy dobrneli ze mna do końca :)



70 komentarzy:

Artes de Nágela pisze...

Beautiful!
Thanks for sharing!

Justyna pisze...

Prześliczne, jestem zauroczona, zazdroszczę umiejętności...Pozdrawiam:)

Rom-a pisze...

świetny kurs, jednak wątpię, ze mi wyjdzie ich zrobienie ;)

tatyana pisze...

спасибо,очень красивые цветы!!

kacha pisze...

piękne kwiatki! Mam taki wykrojnik, więc napewno spróbuję wykorzystać kursik- dziękuję

Iza pisze...

Są piękne:)

lilavati pisze...

ale fajne! muszę spróbowac:)

Irena Rysa Maciąg pisze...

świetne! jezszcze dzis wyprobuje

Natalya pisze...

Спасибо, великолепные цветы! Работы чудесные!

zuziucha pisze...

Piękne te Twoje kwiaty. Jako że uwielbiam robić sama kwiatki to z pewnością wykorzystam je na moich scrapach. Tymbardziej że jestem szcześliwą posiadaczką takich wykrojników. Pozdrawiam.

Malgodia pisze...

Kwiaty cudowne ,za kurs dziękuję pięknie :)

Wanda pisze...

śliczne kwiaty kursik rewelacja:) ale nie wiem czy uda mi się takie cuda stworzyć.pozdrawiam

Majka Moller pisze...

Cudne kwiaty! I piękne karteczki :)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Z takimi pracami i kursem to wcale nie problem dotrwać do końca. Efektowne kwiaty i nie trudne. Niby takie proste, ale liczy się pomysł by na niego wpaść. Dzięki za kursik.

BEARKIS pisze...

Нежност, романтика и майсторство присъстват във всички Ваши творения!Поздравления!!!

Ewik21 pisze...

Agnieszko przeeeeepiękne kwiaty!!!!! dzięki na mini kursik***, szkoda że nie osiadam takiego wykrojnika ((((

Miriamart pisze...

Rewelacyjny sposóbna kwiatuchy :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Przepiękne kwiatki , świetny kursik :)

Brydzia pisze...

Przepiękne kwiaty!!! Szkoda tylko, że nie mam maszynki :(

Aluna pisze...

Bardzo efektowne kwiatki a pudełka z ich udziałem - prześliczne :)

Anonimowy pisze...

wow,jestem pelna podziwu dla Twoich pomyslow,super,ze dzielisz sie z nami kursikiem na ich wykonanie.Sa przesliczne,zaraz sprobuje je wykonac:)))))))wielkie dzieki
Dorota

vivi22 pisze...

śliczne kwiatuszki Ci wyszły a sposób prosty, pod warunkiem posiadania wykrojnika...

Unknown pisze...

Hi I adore these flowers and have made similar but oh not as lovely as these. Love the cute little box too Hugs Vee x

Ветерок-Natali pisze...

Какие красивые цветы!

llooka - K a r o l i n a pisze...

Aga wymiękłam po prostu! Kwiatuszki są przepiękne!
Pozdrawiam ciepło!

Pet73 pisze...

What a stunning result!

Dziabka pisze...

W życiu bym nie pomyślała, że się je robi w taki zwariowany sposób! :D Moczenie, gniecenie, suszarka... Biedny papier... ;)

Margo pisze...

Piękne kwiaty! Dziękuję za kursik!

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękne :) Dziękuję za kursik a wykrojnik ten duży wpisuję na listę "wykrojniki niezbędne" :)

Arine pisze...

Śliczne kwiatuszki, a taki wykrojnik muszę mieć! :)

JaneB pisze...

Śliczne! I świetny kurs! Nie mam maszynki - ciekawe czy da się zrobić je przy pomocy nożyczek z wzorkami ? :)

Aka pisze...

Super :) Warto spróbować :)

Kasia B. pisze...

kwiatki piękne, dziękuję za kurs :)

Ktosia79 pisze...

Cudowne! takie z charakterkiem :-)

zitruseis pisze...

Very beautiful your flowers!!!

clos pisze...

dzięki za świetny kurs :)

Tanitta pisze...

Świetne kwiaty! dzięki za kursik :)

Ula H. pisze...

Przepiękne !!! Fajny sposób na ich wykonanie. Dziękuję:)

w klatce wyobraźni pisze...

cudne te kwiatki i wydawałoby się takie proste do zrobienia..

UHK Gallery pisze...

Fantastyczne są te kwiatki :D
No normalnie spróbuję!!!!

Asia3city pisze...

super kwiatuchy...

Ajgacia pisze...

Hej, dzięki za kursik - wlasnie niedawno trafilam w Kreatywnej Uliczce na kursik szczypania papieru i mialam wyprobować na tym samym szablonie Spellbindersa,co pokazany u Ciebie :-> Twój sposób jest jeszcze prostszy - a efekt oszałamiający :-> jeszcze raz DZIEKI

GosiaMachynia pisze...

woow super te kwiatki !!!!

Agata – sierysuje.pl pisze...

Fajne:) A jaki to konkretnie wykrojnik?

agnieszka pisze...

duzy wykrojnik to Spellbinders Spiral Blossom One

agnieszka pisze...

a mały to Marianne D - Wykrojnik angielskie róże

monia pisze...

Cudne te kwiaty

Agata – sierysuje.pl pisze...

Dzięki, Agnieszko:)

Valchen pisze...

Beautiful, thanks for sharing this way of making flowers! They're lovely!

Ludkasz pisze...

Przepięknie Ci wyszły:)
Dziękuję za odwiedziny:)
Pozdrawiam:)

Domowy zakątek pisze...

Genialne przepiękne doskonałe. Jestem zachwycona i na pewno skorzystam z kursiku.
Pozdrawiam serdecznie!
Iza

Katarzyna pisze...

Przecudowne! Wyglądają nieziemsko. i ja na pewno skorzystam z kursu :)
pozdrawiam

milena60 pisze...

Велеколепно..обязательно куплю себе такие ножи..

scrap joanny pisze...

rany naprawde mi wyszły :-))) dzięki i czekam na następne kursiki :-))

lígia pisze...

voce realmente é fantastica !sou do Brasil e fico apaixonada por tudo que faz. tudo é amor e maravilhoso. Deus está em suas mãos. obrigada por me ensinar .beijos ligia

Angelica pisze...

Beautiful flowers!
And a very nice tutorial.
Thanks for sharing!

Qra Domowa pisze...

jestem pod ogromnym wrażeniem:))-piekne:))

Anna Geier pisze...

Super :) Juz sie rozgladam za tymi wykrojnikami :) Dzieki!

fafarfalla pisze...

przerewelacyjne !!!
:)

Justyna Krzyżak pisze...

dziękuję za kursik, za inspirację:)wykrojniki czekały właśnie na ten moment:) i wyszły świetne kwiaty, dzięki Tobie:) dziękuję:) i pozdrawiam.

Кася pisze...

flowers are so beautiful!

Sofiа V. pisze...

супер!

Pfötchen pisze...

Hi,
thanks for sharing so beatuful flowers

Zuzka pisze...

Precizně vysvětleno - krok po kroku k vytvoření této krásné květiny . Děkuji !

Fiorella pisze...

Beautiful! Thanks for sharing

Unknown pisze...

Chulisimas y preciosas, soy una gran admiradora tuya, me encantan tus diseños!!!

Synnøve pisze...

Amazing!!! Thank you sooo much!!

Unknown pisze...

Dziękuję za genialny kursik! Próbowałam, robiłam, przyklejałam. Wyszło tak genialnie jak ... nie moje:-) Odbiorców kartek i pudełeczek z kwiatkami zamurowywało z zachwytu i pytali się, jak ja to robię, że kwiaty jak żywe. Nie byłam tak uprzejma jak Ty i mówiłam, że ma się te swoje sposoby:-) I tak przecież nie robią nic w papierze, więc po cóż im to:-) Dziękuję jeszcze raz za kurs:-) Kwiaty są piękne.

mosia pisze...

super kursik, na pewno skorzystam

Mój świat kolorów pisze...

Pięknie się prezentują, dziękuję za kurs i pozdrawiam 😀