poniedziałek, 17 czerwca 2013

foldery ślubne

 papiery klik , guziki klik

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Piękne.Aż mi irokez opadł:) Szczególnie te różowe. Przed chwilą zrobiłam bukiet w takich pastelach. Uwielbiam kwiaty w takich barwach. Pozdrawiam - opadająca

agnieszka pisze...

:))

ewinka Nowa pisze...

Piękne,potraktowane dziurkaczami brzegowymi papiery wyglądają bardzo romantycznie:-)))A ja mam chrapkę na zielone :-)))

Agnieszka pisze...

Przeurocze!

Barbara pisze...

A ja jak ognia unikam takiej zieleni bo wydaje mi się kiczowata...i znowu zaskoczenie-że praca w takim kolorze może być śliczna :) o pastelach już nie wspomnę,bo ja kocham pastelove :)

Karolina Ryba pisze...

Kocham Twoje prace. :)

agnieszka pisze...

dziękuję, to bardzo miłe

mosia pisze...

śliczne!

Unknown pisze...

zielen po prostu obled a pastele kocham w twoich wydaniach

Ania_Szafa Artystyczna pisze...

Bardzo ładne karteczki :)

AZALITKA pisze...

Pięknie, kolorowo, pastelowo :)