poniedziałek, 14 stycznia 2013

sweet 50 ;)






.... i na tę okoliczność pocięłam Białą Różę

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Uwielbiam Twoje prace:D Wszystkie mają taką przepiękną prostotę, a jednak trudno byłoby je powtórzyć:) Super!

ArtIs pisze...

śliczne kolory, takie spokojne. Piękne wykonanie, jak zawsze...:)

vivi22 pisze...

pudełeczko cudne a już wogóle tasiemka zawładnęła moje serce...

frogus_80 pisze...

Och jakie piękne te pudełeczko i za jego sprawą zachciało mi się tych papierków :D

Mimowolne Zauroczenia pisze...

jak zawsze piękne!
pozdrawiam
MZ

Unknown pisze...

Piekne i subtelne. subtelne i piekne jak kazda Twoja Agnieszko praca niezaleznie co bylo pociete ja poprostu <3

Unknown pisze...

Piekne i subtelne moje ukochane tonie ale jakie kolory nie bylyby pociete to zawsze sie nimi zachwyce bo Twoje Agnieszko prace sa poprostu wyjatkowe bardzo dziekuje i mocno <3

Stanova pisze...

I’m reading your blog for a long time, and think that your works are amazing. The choice of colours is really exquisite.