czwartek, 17 stycznia 2008

.... ale szał .....

I stało sie ......przekroczyliśmy magiczne 5000, oczekiwane od 6 grudnia :) pozdrawiam wszystkich cierpliwych hihihi
łoj :O .... ciężko.....
5000 złapały :0 w kolejności "zgłoszeń"
1.Ewelina x2
2. Filka :)
3. gabcia
4. Mirabeel
5. Marysia 176

6. anet
7. Kasia Bułkowska

8. nymphadora
9. Jaszmurka :)

.........................................................................
Niniejszym ogłaszam, ze zwyciezcą jest..................ta dam............ Ewelina ...... GRATULUJĘ !!!!!!!!
Ewelinę :) oraz całą resztę pań uprasza sie o przesłanie adresów w celu przekazania niespodzianek .... oczywiście za pośrednictwem poczty :*
spocznij :*
ale adrenalina....czułam sie jakbym sama łapała hahaha

28 komentarzy:

babsko pisze...

Gratuluje!!

Mirabeel pisze...

Ewelina gratulacje!!!

Marsza pisze...

Gratulacje Ewelina!!!!!!!!!!!!

Ingrid pisze...

i jak zawsze poczta zawiodła w ogóle nic doszło, buuu
chyba założe coś na tlenie, buuu
dziękuję za miłą zabawę:) i dużooo adrenaliny, hihi
pozdrawiam

gabcia pisze...

Gratuluję!!! i nie wierzę,ze też się załapałam,dziękuje ślicznie:*:*

Ingrid pisze...

EWELINA!!!! BRAWO!!!!!
GRATULUJĘ!!!!

Filka pisze...

Gratulacje :*:*:*:*:
Aga więcej rakich konkursów :P

E pisze...

ojejku! ale jaka Ewelina ? ja ?? :D

Filka pisze...

tzn. polować ;)
jak zwał tak zwał ale cos dostane hahahahaha

E pisze...

czy jest tu jeszcze jakaś inna Ewelina ? xD
czy ja już źle widzę na te swoje łoczęta ;p

Filka pisze...

jeszcze ja jestem Ewelina,zapomniałam powiedzieć hahahha

anet pisze...

buu ja tez wysłałam i co z tego......... bu poczta do kitu....

anet pisze...

oczywiście gratuluje wygranej!

Jaszmurka pisze...

Osz w mordeczkę... Jaszka na szarym końcu! Tadam! jeee jee ;p

Ewelino GRATULACJE!!!!!

Zmacaj Agnieszkowego stwora i za mnie :*

:D

Agnieszko dzięki za taakie emocje ;p

E pisze...

ej no, ja nie wierzę, muszę być pewna. xDD
BTW Agnieszka napisała "Ewelina, a całą resztę ", tzn. , że dla pierwszej osoby nie przewidziano nagrody :PP ? (hahaha)

agnieszka pisze...

evvela ty się za tę naukę bierz hahahah...... faktycznie cała reszta nagrodę dostanie a Ewelina uścisk dłoni....ale jakże serdeczny buhahahahah :*

filka ja tego nie wytrzymie hahahah..... serce wysiada....taka adrenalina


dziekuję wszystkim za te emocje....i znowu nie zasnę :)

anet pisze...

czyli polujemy teraz na 6000? do rana mogłoby sie udać.....:D

Filka pisze...

nie zasniesz.... i o to tu chodzi hahahahahha
bo tak na prawdę to my polowałyśmy na Ciebie buahahahaha

Filka pisze...

Anet jakie 6000 na 5050 teraz hahahahaha

E pisze...

dobra, lecę z bijącym sercem do historii :P mam nadzieję, że tu złapałam 5 tysięcy, a na sprawdzianie złapię dużą 5 xD
wiecie co, kocham was. :* ;D
Agnieszko - uścisk Twojej dłoni ( spod której to wychodzą taakie ładne rzeczy) to też coś znaczącego ;P ;*

anet pisze...

jeśli agnieszka dyponuje jakąś nagrodą pocieszenia na 5050 to poluję;)

Filka pisze...

ja tam też pouje co jeden licznik bede wysyłac hahahahaha

ide chyba spać :D

buzialki dla polowczy :* i wręczycielki :*

anet pisze...

pozdrowionka, ja zmykam do scrapowania......

agnieszka pisze...

buhahahahaha..... to co 6000 w jedną noc ???

potem zascrapuję sie na śmierć .............. a co tam

wielcy artyści giną tragicznie i w młodym wieku hahahahah

Jaszmurka pisze...

Agnieszko pfff kto ma dać radę jak nie my (w słusznej sprawie bądź co bądź hahahha)

To co? Zaczynamy? hahahaha

Agnieszko... Ty nawet tak nie żartuj... bo to zbyt wielka strata by była ;p

:*

gizmo pisze...

No dobra, zajarzyłam teraz o co biega :)
Hehehehe

Gratuluję Ewelinie :)

anet pisze...

cudownie załapałam się!!!!

finnabair pisze...

no niee impra roku mnie ominęła!!! o ja durna....
ech...