niedziela, 22 kwietnia 2012

pudełko ślubne





Pudełko w całości wykonane z papierów RAE

19 komentarzy:

E_Va pisze...

The super idea!!!

gandi pisze...

Beautiful!

Made by Aisia pisze...

Fantastycznie te papiery się komponują:-) Bardzo mi się podoba pomysł na ulokowanie pieniędzy:-)

ArtMagda pisze...

przepiękne! sama chciałabym takie dostac:)

Niebiesko_Oka pisze...

Romantyczne i eleganckie!
:)

MontanA pisze...

Prześliczne, po prostu idealne! Agnieszko każdy Twój pomysł na pudełko to 100% sukcesu- gratuluję pomysłu bo jak zawsze potrafisz wszystkich pozytywnie zaskoczyć czymś nowym.
Pozdrawiam MontanA

Jytte pisze...

So lovely !!

Elka O. / Eternity pisze...

Mistrzostwo! Jak zwykle :)
Bardzo mi się podoba.

Paulinka [Jarmolisia] pisze...

Jestem zachwycona tym boxem! Genialne wykonanie, te kolory i kompozycja...mistrzostwo! :)

Alexandra pisze...

Brak słów takie to PIĘKNE :)

Malgodia pisze...

Piękne pudełko , a dodatek w rulonikach wygląda jak ozdoba :)

DUCHA pisze...

Pudełko śliczne i lekkie kompozycyjnie choć... ciężkie wartością:):):)

Dortesjs pisze...

waue what a stunning and beautiful thing

natalia_udalova@mail.ru pisze...

Классно!!!!

Anonimowy pisze...

pudełeczko mi się bardzo podoba (zresztą jak zawsze twoje prace), ale osobiście wolę, gdy pieniążki są jakoś bardziej schowane - sorki za szczerość ;)

frutti pisze...

Prześliczne pudełko!

pasjonatka pisze...

szkoda, ze u mnie brak okazji zeby takie dac ;D

Jaszmurka pisze...

Aguś ja takie ruloniki poproszę :D ahahaha
Ściskam Cię kwietniowo :*

Anonimowy pisze...

so beautiful!!!!
if you want to see my productions : http://imaginonsscrap.forumbelge.com
nanie80