piątek, 12 listopada 2010

z pierniczkiem


19 komentarzy:

jolagg pisze...

Pierniczek z korka... super pomysł!

Anonimowy pisze...

Brakuje mi słów na opisywanie Twoich prac =]
Cudo..

Lotta pisze...

Lovely!
Thanks for all the inspirations!

Lotta pisze...

Lovely!
Thanks for all the inspirations!

Lotta pisze...

Lovely!
Thanks for all the inspirations!

JagaBa pisze...

Agnieszko,wciąż zachwycam się Twoimi kartkami ..a Ty wciąż zaskakujesz jakimiś super pomysłami! Pierniczek wygląda bardzo smakowicie..i nie ważne ze jest z korka;)

KOLOROWY ptak pisze...

cudowna!

Anonimowy pisze...

Очень красиво!!!

Guriana pisze...

przepyszna...!!:))

Na_X pisze...

как всегда оччень красиво!!! молодец!!!

Na_X pisze...

jak zawsze, bardzo miło! well done!

Natalya pisze...

Шикарно!

Unknown pisze...

really lovely
good idea
Sonia from Italy

Danka M. pisze...

Jak ja kocham takie prace ... bierze się to ,,co pod ręką,, i cudeńko wychodzi .... tekturka falista, kawałek korka, wstążeczka ...... Twoja kartka jest świetnym przykładem na to, że piękne rzeczy nie muszą powstać wyłącznie z profesjonalnych i drogich materiałów .... podoba mi się! Bardzo! Już mój zapas korka wyciągam (chyba się nie pogniewasz, że wykorzystam pomysł:)? ... kiedyś używałam korek do kartek ale ....).
Przepraszam za gadulstwo ... zachwycona po prostu jestem:)

Rada Danilovic pisze...

I find your blog and i like everything wath you are doing! Its amazing ...so much beauty on one place...Sorry about my english : )...

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Cudnie Agnieszko!!! Twoje prace niezmiennie zachwycają!

Dziabka pisze...

Fajny pomysł na piernik! :) Całkiem smakowity!

Agata z magicznego atelier pisze...

Pięknie :) Pierwszy raz jestem, ale napewno będę często wracać :)

Maja pisze...

Genialny pomysł z tymi pierniczkami. Wykorzystam bo mam korka całą wielką rolkę!