środa, 8 września 2010

zakręcone


12 komentarzy:

Flora pisze...

śliczne te kwiatuszki!! pewnie bardzo pracochłonne....

Ewik pisze...

pięknie wygląda ta kartka w czerwieni i te kwiatki zakręcone dodają jej uroku:)

Ксюмка pisze...

very beatiful

Anonimowy pisze...

Cudowne kolory =]I kwiatki wymiatają 0_-

Encza pisze...

Aga - jak zawsze pięknie wszystko "skrojone" i pieknie "przybrane". Wszystko na najwyższym poziomie !
Zapraszam w wolnej chwili do udziału w zabawie: http://encza.blogspot.com/2010/09/lubie.html

Ludkasz pisze...

Świetna:)Elegancka i bardzo stylowa:)

Jan scrap pisze...

Lovely Lovely, the image, the colours and the roses are gorgeous. A nice warm feeling, as the image portrays.

Anabel pisze...

ach, jakbym chciała nauczyć się robić takie kwiatki... piękna :)

boniusia pisze...

te różyczki są rewelacyjne...

Iwona T. pisze...

te kwiaty w Twoim wykonaniu są przepiękne...

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Pięknie, pięknie, bardzo efektowna kartka.

MAGI pisze...

WITAJ. SZUKAM WYJĄTKOWEJ KARTKI NA WALENTYNKI, ALE TYLKO I WYŁĄCZNIE Z NAPISEM "BĄDZ MOJĄ WALENTYNKĄ" CZY MOGŁABYŚ WYCZAROWAĆ COŚ DLA MNIE? OCZYWIŚCIE ZAPŁACĘ. PODOBA MI SIĘ TA KARTKA. NO ALE IDĘ OGLĄDAĆ DALEJ TWOJE ARCYDZIEŁKA. JA ZACZYNAM DOPIERO PRZYGODĘ Z KARTKAMI, I DALEKO MI JESZCZE DO TAKICH KARTEK JAK TWOJE. ODP.