niedziela, 8 listopada 2009

Rivendell :)








.... kolekcja, która skradła me serce:)

34 komentarze:

Unknown pisze...

oj, pieknie sobie z nia poradzilas, i jak ja mam teraz nad nia pracowac???? po tym co tutaj zobaczylam????

Encza pisze...

Co za cudne kartki!!! Agnieszko jesteś mistrzynią :)
pozdrawiam :)

Jowita pisze...

Przepiekne karteczki

Ewelina pisze...

Cudowne- wszystkie bez wyjątku.

rudlis pisze...

Piękna kolekcja sercowych kartek, każda ma swój urok :)

Beata pisze...

przez chwilę miałam wrażenie, że przespałam 3 miesiące:)kartki super:)

BETIK pisze...

Oj, moje serce też skradnie... Kartki przecudnej urody stworzyłaś! Pozdrawiam:)

Marja Sch pisze...

Wow what a gorgeous hart cards so lovely.

Magia da Inês pisze...

Olá amiga!
Passei pelo seu cantinho... amei!!!
Seus trabalhos são lindos, criativos e delicados... parabéns!
Espero você em:
magiadaines.blospot.com
Uma ótima semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Oliwiaen pisze...

Przepiękne kartki! Miło zobaczyć, że nawet taką Mistrzynię zainspirowała karteczka z mojej edycji cardliftu ;-)

Ludkasz pisze...

piękne kartki, doskonałe:)

K.C. pisze...

Nie przestajesz zachwycać :)))

składART13 pisze...

śliczne te serduchowe karteluchy :)
moja faworytka to - klucz do serca :)

Studio Scrap Craft pisze...

Oi já coloquei outros comentários mais sempre que passo por aqui
fico fascinada com seus lindos projetos !!! Fiz seu curso do micruszka " Aqui no Brasil chamamos de mini bloco" e amei seu porta CD
fiz um inspirado em você e coloquei
seu blog para dar devidos créditos
a você !! Já vi em outro blog ensinando um parecido mais gostaria de saber se encomoda em estar postando o seu blog no meu se não
gostar entra no meu blog e deixa um recadinho para mim, pois admiro muito seus trabalhos parabéns e sucesso!!!!!

Monika Skrzypek pisze...

Nie, to te kartki skradły MOJE serce.
Zachwyciły mnie te papiery, ale teraz już ich chyba nie kupię... Po TAKICH, no TAAAAKIICH kartkach!
Uściski :-)

PiAnka pisze...

Piękne!

Karmeleiro pisze...

przepiekne! moje serce rowniez skradla!

bossanova pisze...

prześliczne, niesamowite karteczki!!!

SweetCandyDreams pisze...

nigdy nie przestane cie podziwiac za szczegoly

OLIWKA pisze...

piekne kartki, szczególnie ta z wyciętym sercem i turkusową szpilą:)

elfik pisze...

a me te Twoje karteluchy.............przecudnej urody. Za kazdym razem, za kazdym, tak przyjemnie sie je oglada, podziwia

Ilona Zbieg pisze...

ależ cudne te kartki
przesliczne

madak pisze...

Urocze!

Annemiek pisze...

Beautiful cards!

Edzia pisze...

Przepieknie poprostu - moje sie chowa - jaki to papier???:) pozdrówcia

agnieszka pisze...

nowa kolekcja Ilowe SCRAP (jak w tutule) w przyszłym tygodniu ma być dostępna w sklepie

eva pisze...

Oh, how I like it!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękne!!!
:D

dori-scrap pisze...

Cudne, cudne poprostu jak poezja ... tylko podziwiać...

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Agnieszko są cudne !

Sof pisze...

Piękna kolekcja, piekne kartki

Trudy pisze...

WOW!! This is gorgeous, love the colors and the great details.
Hugs Trudy

aaaasssssaaaaa pisze...

świetne wykonanie, świetne nowe papiery:) pomysł kartkowy na pewno muszę wykorzystać:)

zielinskabeata pisze...

przepiękna kolorystyka
pozdrawiam