niedziela, 8 maja 2011

kartka dla mamy




31 komentarzy:

AnnaZ pisze...

Jaka śliczna !!!

kasiekw pisze...

cudna

Catherine SIWCZAK pisze...

Wonderful !
Catherine

kostromka pisze...

Супер!!!!Этот объем просто покорил!Очень нежно и жизнерадостно!!!

JagaBa pisze...

Przepiękny fiołkowy bukiecik!!
Aguś,a moze na zlocie Wa-wie poprowadzisz jakis pokaz?!Zapisuje sie i rezerwuje pierwszą ławkę!!!!

DUCHA pisze...

Dzięki Tobie nawracam się na fiolet:) Kartka przecudnej urody!

Татьяна А. pisze...

Wonderful!!!
Super!!!

Ольга Стурова pisze...

Какой потрясающий эффект!!! Невероятно красиво!!!

Kasia z Różności pisze...

Piękny pomysł ze świenym efektem 3D :)

Kslet pisze...

Бесподобно!!!!!!!!!

agnieszka pisze...

pomysł na filiżanke z kwiatami widziała u jelonkii, przerobiłam mocno na swoje potrzeby

Anonimowy pisze...

Przepiękna =]

chwilka13 pisze...

Aguś, nieustannie zachwycają mnie Twoje prace!

Taja pisze...

Świetny efekt wychodzenia kwiatów z kartki.

Magda_lena pisze...

Rewelacja!
Kazda Mama bylaby zachwycona!
Pozdrawiam :)

Ludkasz pisze...

śliczna jest, świetny pomysł z tą filiżanką:)

Anonimowy pisze...

Fantastyczna ta kartka!!!

mocca22 pisze...

wow jest idealna......zakochałam się i żałuję że nie jestem twoją mamą :-)

agateria.pl pisze...

matko... rewelacyjna!

fasoolka pisze...

Przepiękna kompozycja i znów rewelacyjny pomysł! jestem zachwycona :)

Маковка pisze...

Ваши работы очень впечатляют и вдохновляют!!!! Объем шикарный!

Anonimowy pisze...

Mogę Cię adoptować?

vena7 pisze...

Wspaniała..

Manuna pisze...

Яка краса! Дуже гарно і незвичайно!

patricia pisze...

fabulous card.. Beauitful colors, beautiful flowers.. all is perfect!

SentiMenti pisze...

zakochałam się w tej kartce od pierwszego ujrzenia :)

Iwona Rutkowska pisze...

Prześliczna, taka przestrzenna. Kojarzy mi się z decoupage 3D lub z haftem 3D. Bardzo oryginalna , piękne zestawienie kolorów. Pozostaje w pamięci jako kwiatowe dzieło sztuki . Wiosenne, fiołkowe zauroczenie :)

Angi pisze...

Piękny bukiecik i jeszcze w moim ulubionym kolorze ;) Śliczna karteczka.

dagala pisze...

cudna:)

patricia pisze...

Love this cards... Gorgeous!

zetkaArt pisze...

Gdzie można kupić Twoje cudne kartki ?