piątek, 3 lipca 2009

9 miesięcy i 1 rok


























Nie jest łatwo zrobić dla kogoś pamiętnik z okresu ciąży... potraktowałam temat czysto intuicyjnie, nie mam pojęcia czy podołałam oczekiwaniom .... zostawiłam parę "intymnych" miejsc, zakamarków, kieszonek, tagów.... można tam zamieścić swoje przemyslenia, wspomnienia, ważne informacje....

baza kombinowana ;) bo złożona z sercowej i ciążowej ...oczywiście od gizmo. Guziki i kropki akrylowe oraz baza 15/15 to ILS. Papier i ozdobne ćwieki z zestawu porcelain...

34 komentarze:

Anonimowy pisze...

agaaaa!! genialny!!! fantasrtcznie pokombinowałaś te bazy :)
śliczny, delikatny cudnie wspomnieniowy pamiętnik!!!

aż chciałoby się zmacać, oj zmacać!

chwilka

Anitasienudzi2 pisze...

fantastyczny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!az żałuję,że już nie będzie powtórki z rozrywki :P

Drycha pisze...

O.O

Niebiesko_Oka pisze...

bossski!!!
album mega cudnej urody!!!
ta ilość detali i dodatków jest powalająca 0_o
kolorki fantastyczne!
absolutnie genialno-uroczy ;D

roberta pisze...

I love your job!
roberta

Rachel pisze...

miło się oglądało.....:) śliczny jest!:)

truskawkaM pisze...

o.O

no proszę szybciutko się wzięłaś za Tą bazę ;) albumik wyszedł cudny :)

Daniel August pisze...

I love all of your art, and this piece is no exeption!

I love how you use so many details and, it seems like it, all the techniques you use.

I'm stunned, once again. ;P

Kind regards from Daniel

*Norway*

Dana pisze...

Przepiękny albumik, zresztą jak wszystko u Ciebie, bez wyjątku. Zaglądam tu co jakiś czas i nigdy się nie rozczarowałam. Pięknie dobierasz kolory, dodatki, te wstążeczki, niteczki, guziczki, istne cudo, tagi, zakładki, zakamarki... i wszystkie te drobiazgi tworzą niepowtarzalną całość. Gratuluję talentu i pozdrawiam :)

k_maja pisze...

no to teraz przeszłaś samą siebie!!!

genialna jesteś. O!

* pisze...

Jeszcze długo nie bede myśleć o dzieciach, jeszcze mi się nie spieszy, ale jak bede w ciąży to bede chciała mieć własnie taki pamietnik...chwyta za serce... przepiękny...idealny:)

Berberis pisze...

WOW - Fantastyczny album!!!
świetny projekt!!!

Nora pisze...

It's magical!!!
I love the layers and layers.
Every little detail is perfect.
I love the calendar and the tiny little feet...
You are sooo AMAZING!!!
Hugs,
Nora

Anonimowy pisze...

Rewelacyjna baza z tą zmieniającą się sylwetką!

Oliwiaen pisze...

Jest genialny, po prostu. Nie wiem, jak Ty to robisz...

Elena Litvinova pisze...

Agnieszka jest wspaniała idea! bardzo piękne i oryginalne

- otValentini pisze...

это просто красота, шедевр, одним словом браво!!!!

Eve pisze...

Absolutely beautiful !!!!

annqaa pisze...

Przepiękny pamiętnik!!!
Również jestem zauroczona tymi bazami Gizmo i już od tygodnia myślę nad ich kupieniem dla przyszłej mamy:) Ale Twoje wykonanie jest mistrzowskie:)

Pozdrawiam ze słonecznych okolic:) o dziwo:)

Louloupi pisze...

Hi,

I'm from France.....And I just want to say that I love your album!

And all your creations!!

Louloupi ;-)

www.louloupi.org

K.C. pisze...

Brakuje mi słów Agnieszko... nie myślałam, że kiedyś to napiszę, ale wszystko grzęźnie mi w gardle, tj. między palcami a klawiaturą... Niesamowity album, ogrom cudownych detali, od których można dostać oczopląsu. Arcydzieło!

An Zeelmaekers pisze...

waw!!! how do you do it!!! your work is so beatiful.........

Magda Łuczak Art pisze...

Przeszłaś samą siebie :)
o ile to jeszcze jest możliwe heheh :)

steypu pisze...

te stópki...
niby pojawiają się w wielu pracach, ale u Ciebie jakoś szczególnie wzruszają. trafiasz z oprawą :)

Mirabelka pisze...

Dostałam oczopląsu :) Tyle szczególików, ciekawostek, niespodzianek. a te stópki rozczulające ...
FANTASTYCZNY ALBUM !!!

sylwiaw pisze...

Woooow... Album jest świetny.
I nic się nie martw. Jestem pewna, że podołałaś wyzwaniu :)

Pozdrawiam :)

Melawi pisze...

Hello !

I just discovered your blog and your scrap and i LOVE it !!! WOW !! Sooo beautiful ! so much nice details !

dul pisze...

Oglądam w kółko, codziennie się zachwycam ;].

a.batory pisze...

poza moimi wczorajszymi butami z wyprzedaży- to jest NAJPIĘKNIEJSZA!!! rzecz jaką ostatnio widziałam !

Anonimowy pisze...

Hallo,
ich spreche kein Polnisch, aber das Mini-Schwangerschaftsalbum mit der Frau und ihrem Bauch von der Seite ist genial. WOW

aaaasssssaaaaa pisze...

piękny, klimatyczny strasznie!!!!!!!!!!!
ech,,, sobie powzdycham:)

Nanou pisze...

que de merveilles !!!

MAŁGORZATA STĘPIEŃ pisze...

to pamiętnik dla mojej przyjaciółki Kasi,cudnie wyszedł,ja jeszcze nie widziałam na żywo ale Kasia mówi że jest fantastyczny!
Aga,robisz cudeńka

Limonchik pisze...

This is just something amazing!!!!!