środa, 28 stycznia 2009

dla malucha :)

nowy ciuszek z najnowszej kolekcji dla malucha :)

17 komentarzy:

Marzena pisze...

Widzę,że pomysłów na "ubrankowe" kartki Ci nie brakuje:)Miluchna jest.

MOLLIK pisze...

kartki ubrankowe są cudowne! świetny pomysł :)

a.batory pisze...

kolekcja wiosna /lato 2009 ?
będą może na metr 70? heheh
cuuuuuuuuudowne pomysły !!!

Łódka pisze...

Witaj :-) Chciałam Ci szepnąć na uszko, że zostałaś wyróżniona na blogu
http://niebo-almirani.blogspot.com/2009/01/mie-wyroznienie_28.html

Pozdrawiam ciepło :-)

BETIK pisze...

Zdaje się, że czeka nas wpaniały pokaz tylko z lekka rozciągnięty w czasie...Mam nadzieję, że masz jeszcze coś w zanadrzu z tej milusińskiej kolekcji:) Z niecierpliwością będę zaglądać:)

Zielonooka pisze...

Karteczki są cuuuuuuuuuuudne!!!
Wymiękam patrząc na nie. Cudne!

decomarta pisze...

Wow! Jakie świetne! Jeszcze takich nie widziałam :) Wymiatają :)))

Nowalinka pisze...

Świetna ta z majcioszkami, chyba najbardziej mi sie podoba :)

Anonimowy pisze...

Super projekt, jescze lepsze wykonanie, Kartki sa przepiękne.
Pozdrawiam ciepło!
julka7713

Ewelina pisze...

Jeju jakie słodkie, a ja niedługo będę ciocią i jest słodko jak takie cuda widzę. A tu moje następne wyróżnienie
dla Ciebie

rybk_a pisze...

Agniezko, twoje ubrankowe karteczki są przepiękne! A z okazji matury będą jakieś czerwone stringi?;)

choco pisze...

Swietna ta ubrankowa kolekcja! :)

Rae pisze...

Przesłodkie :)

Anonimowy pisze...

Za to, że dajesz mi inspirację do ciagłego tworzenia:) Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudna!!!
:)

mamuta pisze...

Ech, ty to masz pomysły ...

Słodziakowe bodziaki ...

Songaja pisze...

Cudeńko. Ale ładny.