wtorek, 17 kwietnia 2012

komunijny prezent z k(l)asą








25 komentarzy:

monia pisze...

Pudełeczko jest przepiękne !!!!

FreubelFee pisze...

piekna pamiatka:-)

Domcia pisze...

świetne!
te zielone akcenty bardzo fajnie przełamują ten jasny kolor

renis pisze...

super kolory delikatne finezyjne!

Alexandra pisze...

Cudeńko :)

Ludkasz pisze...

Agnieszko, cokolwiek robisz, jest piękne i z klasą:)

pasjonatka pisze...

*.*

Asia pisze...

Piękna pamiątka...taka subtelna, doskonała!

заDymochKa pisze...

очень красиво )))

Ania S pisze...

Brak słów by ująć mój zachwyt Twoimi pracami. Pudełko jest genialne!!!

Fiołeczek pisze...

Jestem zakochana we wszystkich Twoich pudełkach :) Tak mnie zainspirowały, że zaczęłam tworzyć własne :D

Hrvatica pisze...

Beautiful.

zelenaya pisze...

Очень красиво!

Barbara pisze...

Przecudowne...takie subtelne,świetny pomysł z Pismem świętym :)

GosiaMachynia pisze...

Przecudne !!!!!!!! Chciałabym, żeby ktoś zamówił takie pudełko dla mojego synka :))

Unknown pisze...

В который раз смотрю и понимаю, у вас талант делать красоту. Так и хочется такую коробочку себе))). Просто гениально и безумно красиво. Спасибо вам, что вы творите такое чудо!!!

Natalia Strzyżewska pisze...

Te pudełeczka jak i pozostałe karteczki są genialne i prześliczne!! :) To się nazywa talent:)

Kasia pisze...

Jak zwykle piękne. Zresztą zawsze kiedy tu zaglądam jestem pod wrażeniem Twoich prac.

Unknown pisze...

Kolejne urocze pudełeczko...

Yoasia pisze...

Perfekcja.... idealne prace. Normalnie nie ma słów by opisac to co myślę. Kolory, dodatki, wykonanie..no idealne, wszystko idealne

MontanA pisze...

Twoje pudełko to mistrzostwo świata! Niewiele osób może z Tobą konkurować, a na pewno nikt nie wygra! Jesteś poza zasięgiem dla innych!
Pozostaje nam tylko podziwiać i wyrażać uznanie w komentarzach!

ula-n pisze...

Cudowne pudełeczko, nie śmiem nawet pomyśleć, że takie same chcę zrobić... bo nie potrafię, ale chcę chociaz trochę podobne , bardzo mi zależy... mogę prosić o kilka wskazówek, np, czy papier z galerii
'nisko spadających aniołów" może być wykorzystany bezposrednio na pudełeczko, czy jest za cienki i powinnam okleic nim np tekturę... proszę o podpowiedź...
:) pozdrawiam Ula

agnieszka pisze...

ula-n, papier z galerii papieru nie nadaje sie na bazę pudełka- mozna nim okleic np. papier wizytówkowy lub pudełko ze scrapińca :) MOje pudełka są na bazie papierów ILS lub (ostatnio) papierów RAE- polecam w tiulu i koronkach jako uniwersalna bazę :)

ula-n pisze...

Dziekuję za informacje, napewno skorzystam, mam jeszcze miesiąc do komunii... pozdrawiam serdecznie- Ula :)

Stefanie Glende pisze...

What a wonderfull Project. I love it. I found it on Pinterest

Greetings from Germany
Steffi