niedziela, 12 października 2008

lubię wracać tam gdzie byłam już...


8 komentarzy:

LaLi pisze...

Jak dla mnie możesz wracać jeszcze częściej :)))))
miód malina!
pozdrawiam :*

Jaszmurka pisze...

Te Twoje karteluchy są nieziemskie!

Anonimowy pisze...

Zgadzam się całkowicie z jaszmurką!!!! Ach te brązy!!!! I ptaszki...zazdroszczę:)

karola-2008 pisze...

Śliczna kartka.

Unknown pisze...

ptaszek to mnie na kolana zawsze powala...
Ty nie myslalas zeby wejsc do DT inkadinkado?? tak o tym truje non stop ale zawsze jak cos z nimi robisz to wpadam w nieziemski zachwyt!!!
jaka boska ta kartka!!!! kolory, zestawienie, wszystko

eeeeeeeh, sama zreszta wiesz.......

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Przyleciałam z fotum... Kolory, ptaszek, całość... Nieziemskie!!

Nowalinka pisze...

Ale fajne oko ma ten ptaszek...i te brązy... świetna kartka w nowym wcieleniu :)

Anonimowy pisze...

wlazłam i tu :D
ptaszor boski, zestawieni barw boskie, domek boski xD